Achter de schermen

 

Zie jij als een berg op tegen je administratie? Bewaar je je bonnetjes in een schoenendoos? Kan je het blad van je bureau niet meer zien? Of kom je er maar niet toe om die achterstallige klus aan te pakken, je systeem in te richten zodat het vóór je werkt, of uit te zoeken welk systeem je überhaupt moet gebruiken?

Werken achter de schermen is meestal niet de favoriete bezigheid van een ondernemer en administratie al helemaal niet. Je hebt er voor gekozen om de beste in jouw vakgebied te worden en dat daar nog 101 (bij)zaken bij horen heb je voor het gemak even aan de kant geschoven.

Wie ben ik

Als je me zou vragen wie ik ben, zou ik je vertellen dat ik een drukke moeder ben van vijf enthousiaste kinderen, maar ook al heel wat jaren een gedreven ondernemer. Mijn naam is Kitty, getrouwd met Joost en mamma van Janne (2011), Joeri (2012) Jente (2015) Jippe (2017) en Jouke (2019). In mijn wereld draait alles om balans, zowel in mijn drukke leven als financieel organizer als in mijn creatieve uitspattingen. Mijn doel? Jou als zzp-er voorzien van de juiste tools en kennis, zodat je vol vertrouwen je eigen administratie kunt beheren en deze correct kunt aanleveren bij je boekhouder. Stel je eens voor hoe het zou voelen om je financiën in eigen hand te hebben en je bedrijfsadministratie moeiteloos op orde te hebben.

Naast Buro REK ben ik onlangs gestart met een tweede bedrijf waarmee ik (jonge) moeders help om grip te krijgen op hun financiële administratie en huishoudplanning. Zodat ze niet alleen de ballen in de lucht kunt houden, maar ook wat welverdiende ‘me time’ kunnen creëren. Hiermee wil ik hen ondersteunen bij het creëren van een evenwichtiger en gelukkiger leven.

Maar er is meer dan dat! Ik ben ook een creatieve geest die van knutselen houdt, een boekenwurm, een keukenprinses die houdt van koken en bakken. Op Instagram run ik een actief account, waarin ik niet alleen tips and tricks deel, maar ook een kijkje achter de schermen van een groot gezin geef. Ik ben zelfontwikkelingsjunk, en koffie? Tja, daar heb ik zelfs mijn eigen # voor, #koffieismijnbrandstof.

 Ik ben behoorlijk geordend, puzzelen is mijn geheime ontspanning en een tikje spiritueel (ja, ik geloof wel in die goede vibes). Maar vooral ben ik praktisch ingesteld.

 

En, last but not least, ik ben helemaal weg van Scandinavië. De cultuur, de stijl, de natuur – het heeft gewoon iets magisch.

Je begrijpt vast dat achter dit alles een strakke planning en een goede structuur ligt. Daar ligt dan ook mijn kracht, plannen, overzien en (her)structureren. Afgelopen jaren heb ik mijn diploma’s als Professional Organizer en Budgetcoach gehaald en dit in combinatie met mijn financieel administratieve achtergrond, maakt dat ik met Buro REK jou van dienst kan zijn.

Buro REK

 

Buro REK kijkt mee in je bedrijf waar het simpeler kan, waar tijd en/of geld bespaart kan worden. We richten je bedrijf achter de schermen zo in dat het je de minste tijd kost, zodat je weer kan ondernemen en kan doen waar jij goed in bent.